De ce am aterizat pe aceasta planeta?

De ce am aterizat pe aceasta planeta?

De ce m-am nascut exact in 23 Decembrie 1968?
De ce nu m-am nascut in 1956 sau in 1972? Sau in 1400? Sau in 2590 (daca nu vine Domnul Isus mai curand)?

De ce voi muri in ziua… luna… anul… (completati voi, cei ce veti ramane, cand veti avea informatia completa, daca veti avea chef… ).

Din toata istoria acestei planete, fiecaruia dintre noi ne-a fost dat sa traim un segment FOARTE EXACT, de aici pana aici.
NU MAI DEVREME, SI NICI MAI MULT !
Iar aceste date sunt deja cunoscute de la intemeierea lumii, sunt scrise in Cartea Vietii.

Am aterizat oare la intamplare pe aceasta planeta?
Vom pleca la intamplare?

Daca nu e nimic la intamplare, atunci suntem oare predestinati spre bine sau spre rau si nu conteaza ce facem, ca tot aia e? Eu nu cred sa fie asa. Eu cred ca viata mea este cunoscuta dinainte de Dumnezeu, dar Dumnezeu intervine doar daca Il rog, altfel imi respecta libertatea de a alege.

Oarecum am putea spune ca este ca intr-un film pe care l-am vazut de mai multe ori: stiu ce urmeaza, dar eu nu intervin in actiunea filmului. Stiu ca actorul X sau Y va face cutare lucru, dar eu nu intervin. La fel cred si eu ca Dumnezeu stie exact ce urmeaza in viata mea, de la secunda 0 pana la ultima secunda, dar El intervine in viata mea doar daca Il rog. Uneori, cand Dumnezeu nu mai suporta rautatea, intervine si nechemat…

Concluzia mea este ca AM ATERIZAT PE ACEASTA PLANETA CONFORM UNUI PLAN foarte clar. Dumnezeu are un plan FOARTE FOARTE CLAR PENTRU VIATA MEA.

Dar depinde de mine daca ALEG sa implinesc planul lui Dumnezeu pentru viata mea, sau ALEG ce vreau eu.

Cum pot sa disting daca sunt in PLANUL pe care Dumnezeu Il are pentru mine sau am iesit… in decor?
Asta aflu doar pe genunchi, daca am pace in duhul meu vis-a-vis de ceea ce trebuia sa fac si sa fiu comparativ cu ceea ce am facut si am fost.

Nu am venit la intamplare pe aceasta planeta si nu voi pleca la intamplare. Doamne ajuta-ma sa implinesc complet, 100% planul Tau pentru viata mea.

Ioan Ciobota

2 comentarii »

  1. ionel said

    -m-am născut atunci cînd Domnul a voit, pentru a sluji drept, pentru Slava şi Gloria Lui ;ulterioare comentarii vor fi de prisos şi neinspirate din Divinul Plan al Creatorului. De ce totuşi atâtea întrebări din minţi iscoditor de înţelepte? iată câteva citate:
    -El a făcut ca toţi oamenii, ieşiţi dintr’unul singur, să locuiască pe toată faţa pămîntului; le-a aşezat anumite vremi şi a pus anumite hotare locuinţei lor,
    ca ei să caute pe Dumnezeu, şi să se silească să-L găsească bîjbăind, măcar că nu este departe de fiecare din noi.
    -Căci în El avem viaţa, mişcarea şi fiinţa, după cum au zis şi unii din poeţii voştri: Sîntem din neamul lui …”
    -căci Domnul cercetează toate inimile şi pătrunde toate închipuirile şi toate gândurile.
    -Dacă-L vei căuta, Se va lăsa găsit de tine; dar dacă-L vei părăsi, te va lepăda şi El pe vecie.
    -Cand privesc cerurile – lucrarea mainilor Tale – luna si stelele pe care le-ai facut, . imi zic: Ce este omul, ca sa Te gandesti la el? Si fiul omului, ca sa-l bagi in seama?
    -L-ai facut cu putin mai prejos decat Dumnezeu si l-ai incununat cu slava si cu cinste. oricine ar fi şi oricăt de multe întrebări ar fi puse concluzia e una singură
    -:recunoşti in sinea ta, Creatorul tău?
    da sau nu îl vei întâlni curând şi vei amuţi in Faţa Lui,deaceea :Pregăteşte-te să-L întâlneşti pe Creatorul!

  2. happyfl2000 said

    ai dreptate..dar cat de dificil e sa aflam exact care esti planul lui Dumnezeu pentru viata noastra? sa stim sa facem alegerile corecte, sa stim unde ne e locul, ce lucram, cu cine ne casatorim? Cum sa refuzam oportunitati care ni se pare noua corecte…aici incepe aventura….
    salutari din Lipova, locul armatei tale…
    flavius ilioni

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

